IT support fra Microdata er vejen til professionel brugersupport

Er du kunde hos Microdata og ønsker IT support er du kommet til den rigtige side. Alt efter dit behov har du to muligheder for support fra vores team af specialister. Remote support kan etableres hvis du kontakter os telefonisk. Mail support hvor du har mulighed for problembeskrivelse og for at vedhæfte relevante filer.

Er du endnu ikke kunde hos Microdata, men ønsker at komme i kontakt med os for at høre mere om vores IT outsourcing løsninger eller andre emner, så er du meget velkommen til at kontakte os her.

 

Kontakt os telefonisk og start Remote Support

Har du behov for support med det samme kan du ringe til os på telefon +45 4320 6025. Du vil komme i kontakt med en af vores IT specialister som vil bede dig om at klikke på nedenstående link for opstart af Remote Support session.

Remote Support sessionen tillader vores IT specialist at tilgå din computer fra sin egen lokation. Således kan du få en ekspert til at se præcis hvad der foregår på netop din enhed med det samme.

 

Send support anmodning til vores Mail Support team

Har du behov for support og ønsker at beskrive problemet skriftligt, samt eventuelt medsende filer, der viser dit problem. For at sende en Mail Support anmodning til Microdatas support afdeling bedes du benytte nedenstående link:

Send anmodning til KUNDESUPPORT teamet

Når du sender en mail til vores support oprettes der automatisk en IT serviceopgave i vores system. Dermed har du sikkerhed for, at vi håndterer din opgave på professionel vis og, at dit problem vil blive behandlet og løst hurtigst muligt.