Er du kunde hos Microdata og har behov for IT support, så er du kommet til den rigtige side. Alt efter dit behov har du to muligheder for support fra vores team af specialister. Remote support kan etableres, hvis du kontakter os telefonisk. E-mail support, hvor du har mulighed for problembeskrivelse og for at vedhæfte relevante filer.
Er du endnu ikke kunde hos Microdata, men ønsker mere information om vores IT outsourcing løsninger eller andre emner, så er du meget velkommen til at kontakte os.
Har du behov for support med det samme kan du ringe til os på telefon 43206025.
Før opstart af Remote Support beder vi dig om at kontakte Support Teamet på telefon 43206025. Vi afhjælper dit problem hurtigst muligt, så du og dine kolleger kan vende tilbage til jeres arbejdsopgaver.
Du kommer i kontakt med en af vores IT specialister, som giver dig en Remote Support kode. Herefter følger du nedenstående trin 1 og 2:
Remote Support sessionen starter herefter og tillader vores IT specialist sikkert, at tilgå din computer fra vores sikre Support Center.
Har du behov for support og ønsker at beskrive problemet skriftligt, samt eventuelt medsende filer, der viser dit problem. For at sende en e-mail support anmodning til Microdatas supportteam bedes du benytte nedenstående link:
Når du sender en mail til vores support oprettes der automatisk en IT serviceopgave i vores system. Dermed har du sikkerhed for, at vi håndterer din opgave på professionel vis og, at dit problem vil blive behandlet og løst hurtigst muligt.