Microdata servicekoncept

Servicekoncept ikon fra Microdata
Microdatas servicekoncept er bygget op således at vi sammen med dig og din virksomhed klarlægger behovet for IT service og drift. Vi har basisydelser som er grundlaget for vores alle vore IT ydelser. Hertil kan din virksomhed tilvælge services.

Microdatas servicekoncept er bygget op således at vi sammen med dig og din virksomhed klarlægger behovet for IT service og drift. Vi tilbyder basisydelser, som er grundlaget for alle vores IT ydelser. Hertil vælges et hensigtsmæssigt serviceniveau, som bestemmer hvor stor en del af jeres IT hverdag Microdata skal varetage.

Ydermere kan din virksomhed vælge mellem branchens Standard FastPris eller opgradere til Microdatas unikke TotalPris løsning.

Illustration af forskellen mellem FastPris og TotalPris
IT outsourcing serviceaftale til Standard FastPris eller til Microdatas unikke TotalPris løsning. Microdata TotalPris giver dig mulighed for ekstra konfigurering, installationer og ændringer.

Microdatas servicekoncept TotalPris giver dig mulighed for ekstra konfigurering, installationer og ændringer, som tilfører din virksomhed mere fleksibilitet og handlefrihed fremadrettet. Microdatas servicekoncept Totalpris sikrer din virksomhed en fast månedlig pris ikke alene på  vedligeholdelse, men også ændringer, installationer og projekter. Din virksomhed modtager med Microdata Totalpris ingen ekstraregninger.

 

Microdata basisydelser i servicekoncept

Microdatas basisydelser inkluderer fundament for stabil og sikker IT drift med høj oppetidsgaranti. Vi følger persondataloven. Du og din virksomhed har adgang til kompetent og serviceorienteret IT personale. I får rådgivning i forbindelse med både små og strategiske IT beslutninger. I får hjælp adgang til hjælp i forbindelse med IT indkøb. I får håndtering af licensaftaler. I får teknisk dokumentation. Ydermere tilbyder vi projektleder assistance vedrørende IT udvikling. Microdata kan fungere som Single Point Of Contact vedrørende jeres eksterne IT.

 

Server ydelser (Niveau C)

Har din virksomhed alene behov for at vi kører jeres servere så er niveau C løsningen for jer. Her får i overvågning og vedligeholdelse af serversystem. Samtidig laver vi installationer og optimerer jeres servere løbende. Vi tager backup og holder kontrol med backup funktionen. I kan kontakte Microdata og få avanceret 3rd level teknisk support. I får adgang til vores 24/7 vagttelefon, således at vi også kan yde support uden for normal åbningstid.

 

Remote support (Niveau B)

Med en remote support løsning yder vi professionel brugersupport og PC-support. Vi giver jer en PC sikkerhedspakke. I får 1st level hotline brugersupport. I får 2nd level udvidet brugersupport. I får også remote support uden for åbningstid.

 

Onsite Support (Niveau A)

Med en onsite support løsning får i ikke blot remote support af Microdata, men vi kommer også ud i jeres virksomhed og yder support. Hertil får i 1st og 2nd level PC support. Vi kan fejludbedre jeres netværk. Vi kan også komme onsite udenfor åbningstid.

 

Standard Fastpris eller tilvalg af Microdata Totalpris

Illustration viser Microdata servicekoncept Standard FastPris og TotalPris
Microdata servicekoncept opererer med branchens Standard FastPris og opgraderingsmuligheden til Microdatas unikke TotalPris løsning.

Uanset om i vælger Service Niveau A, B eller C så kan i vælge at opgradere fra branchens Standard Fastpris til Microdata Totalpris. Standard Fastpris er en fast månedlig pris på vedligeholdes af jeres IT. Når I ønsker at lave ændringer, installationer eller projekter vil der ved Standard Fastpris blive sendt timeregninger. Microdata Totalpris er en fast månedlig pris ikke alene på  vedligeholdelse, men også ændringer, installationer og projekter. Vores kunder med Microdata Totalpris modtager derfor ingen ekstraregninger.

Har din virksomhed unikke behov? Så udarbejder vi gerne en speciel aftale tiltænkt jeres specifikke IT outsourcing behov. Kontakt os på telefon +45 4320 6020 eller email og få uforpligtende rådgivning om jeres nye IT outsourcing løsning.

 

Microdata FastPris vs TotalPris.

Hvilke services er inkluderet?

Illustration af Microdata FastPris service aftaleIllustration af Microdata TotalPris service aftale
Vedligeholdelse
Dataflytning og implementering*
Ændringer
Installationer
Projekter

* Forudsætter indgåelse af en TotalPris drift aftale på minimum 36 måneder. Dataflytning og implementering udføres som udgangspunkt inden for normal arbejdstid. Såfremt arbejdet ønskes udført uden for normal arbejdstid faktureres alene meromkostninger til overtidsbetaling.

 

Del denne side på LinkedIn