Billede af data center rack skabe

Microdatas servicekoncept tilgodeser alle dine behov

Standard FastPris eller Microdatas unikke TotalPris løsning

Microdatas servicekoncept er bygget op således at vi sammen med dig og din virksomhed klarlægger behovet for IT service og drift. Vi tilbyder basisydelser, som er grundlaget for alle vores IT ydelser. Hertil vælges et hensigtsmæssigt serviceniveau A, B eller C, som bestemmer hvor stor en del af jeres IT hverdag Microdata skal varetage.

Ydermere kan din virksomhed vælge mellem branchens Standard FastPris eller opgradere til Microdatas unikke TotalPris løsning.

Microdatas servicekoncept Totalpris er "All Inclusive"

Microdatas servicekoncept TotalPris giver dig mulighed for ekstra konfigurering, installationer og ændringer, som tilfører din virksomhed mere fleksibilitet og handlefrihed fremadrettet.

Microdatas servicekoncept Totalpris sikrer din virksomhed en fast månedlig pris ikke alene på  vedligeholdelse, men også ændringer, installationer og projekter. 

Din virksomhed modtager med Microdata Totalpris ingen ekstraregninger.

Microdata basisydelser i servicekonceptet

Microdatas basisydelser inkluderer fundament for stabil og sikker IT drift med høj oppetidsgaranti. Vi følger persondataloven. Du og din virksomhed har adgang til kompetent og serviceorienteret IT personale. I får rådgivning i forbindelse med både små og strategiske IT beslutninger.

Ydermere får I hjælp adgang til hjælp i forbindelse med IT indkøb. I får håndtering af licensaftaler. I får teknisk dokumentation. Ydermere tilbyder vi projektleder assistance vedrørende IT udvikling. Microdata kan fungere som Single Point Of Contact vedrørende jeres eksterne IT.

= TotalPris ekstraydelser. Se venligst Microdatas komplette service skema. 

Server support

Niveau C

Har din virksomhed alene behov for at vi kører jeres servere, så er niveau C løsningen for dig. Følgende er inkluderet:

  • Overvågning og vedligeholdelse af serversystem
  • Installationer og løbende optimerering af jeres servere
  • Backup og kontrol med backup funktionen
  • Avanceret 3rd level teknisk support
  • Adgang til 24/7 vagttelefon, således vi også kan yde support uden for normal åbningstid

Remote support

Niveau B

Med en remote support løsning yder vi professionel brugersupport og PC-support. Følgende er inkluderet:

  • OBS! Niveau C ydelser er inkluderet
  • Professionel brugersupport og PC-support via remote support
  • PC sikkerhedspakke
  • 1st level hotline brugersupport
  • 2nd level udvidet brugersupport
  • Remote support uden for åbningstid

Onsite support

Niveau A

Med en onsite support løsning modtager I ikke blot remote support af Microdata, men vi møder også op i jeres virksomhed og yder den nødvendige support. Følgende er inkluderet:

  • OBS! Niveau C og B ydelser er inkluderet
  • 1st level PC support
  • 2nd level PC support
  • Diagnosticering og udbedring af netværksfejl
  • Onsite support udenfor vore normale åbningstider

Standard Fastpris eller tilvalg af Microdata Totalpris

Uanset om i vælger Service Niveau A, B eller C så kan i vælge at opgradere fra branchens Standard Fastpris til Microdata Totalpris. Standard Fastpris er en fast månedlig pris på vedligeholdes af jeres IT. Når I ønsker at lave ændringer, installationer eller projekter vil der ved Standard Fastpris blive sendt timeregninger. 

Microdata Totalpris er en fast månedlig pris ikke alene på  vedligeholdelse, men også ændringer, installationer og projekter. Vores kunder med Microdata Totalpris modtager derfor ingen ekstraregninger.

Har din virksomhed unikke behov? Så udarbejder vi gerne en speciel aftale tiltænkt jeres specifikke IT outsourcing behov. Kontakt os på telefon +45 4320 6020 eller email og få uforpligtende rådgivning om jeres nye IT outsourcing løsning. Du finder et udpluk af vore brancheeksempler her.

Microdata FastPris vs TotalPris

Se hvilke services som er inkluderet?

Illustration af Microdata FastPris service aftaleIllustration af Microdata TotalPris service aftale
Vedligeholdelse
Dataflytning og implementering*
Ændringer
Installationer
Projekter

* Forudsætter indgåelse af en TotalPris drift aftale på minimum 36 måneder. Dataflytning og implementering udføres som udgangspunkt inden for normal arbejdstid. Såfremt arbejdet ønskes udført uden for normal arbejdstid faktureres alene meromkostninger til overtidsbetaling.

Del gerne siden